Te adod a terméket - én adom a nyálcsorgatós tálalást.

Értékesítő szövegírás

Ha tudod, kinek van szüksége arra, amit kínálsz, akkor már csak egy dolgunk van: bebizonyítani, hogy ahogy te csinálod, az neki jobb, mint a versenytársaid ajánlata.

Én pedig ehhez értek a legjobban.

Lehet a tiéd a legjobb termék vagy szolgáltatás a piacodon. A vevőidnek ez még nem elég, hogy téged válasszanak.

Minden egyes megnyilvánulásod - a Rólam oldalad utolsó sora, vagy az, ahogyan a kollégád bemutatkozik, amikor felveszi a céges telefont - hozzátesz ahhoz, ahogyan az ügyfeleid látják a vállalkozásodat.

Ők nem a legjobbat választják. Hanem azt, akit a legjobbnak hisznek.

Nem engedheted meg azt a luxust, hogy nem hozod a tudtukra, mennyire jó az, amit csinálsz. Nem engedheted meg, hogy bent ragadjon a lényeg. Az érték, amit teremtesz. Láthatóvá kell tenned, hogy mitől vagy más.

Ehhez járulok hozzá a szövegeimmel. Nem csak eladom a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Emlékezetessé teszlek téged. Megmutatom a nagyszerűségedet, az egyediségedet.

Ezzel persze még nincs vége a történetnek, mert neked tényleg jól kell teljesítened, ha azt akarod, hogy a vevőd visszatérjen hozzád. A varázshintót és az üvegcipellőt viszont megkaphatod tőlem.

Nem csak szöveget kapsz.

Komplex szolgáltatáscsomagok közül választhatsz.

A szövegírás szolgáltatásaimat konzultációs lehetőségekkel, videós elemzésekkel, bónuszokkal és kulcsszókutatással is kiegészítem. Így biztosítom, hogy a közös munkánk idejére úgy érezd, egy belsős marketing szakemberrel egészült ki a csapatod.

Elégedettségi garanciát vállalok.

A szövegek a márkádhoz és a víziódhoz is igazodnak. Ezért a változtatási kéréseidet az átadást követő 2 hétben a szolgáltatás részeként átvezetem a szövegekbe (de számíts rá, hogy megosztom a döntéseim mögötti szakmai szempontjaimat.)

Nincsenek kiszámíthatatlan költségek.

A projektek árában előre megegyezünk. Nem azon múlnak a költségeid, hogy hány karakterből áll a szöveged - hiszen néha 2, máskor pedig 2000 szó kell ahhoz, hogy az üzleti céljaidat elérjük. A költségeidet nem befolyásolja a szöveged hossza.

Szövegek, amiket a vevőd elolvas, és esélyt kapsz, hogy meggyőzd:

  • Weboldalszöveg

    A weboldaladnak be kell vésnie téged a látogató emlékezetébe és serkentik az organikus forgalmat. Ehhez pedig az ütős képeken túl szükséged van olyan szövegekre, amik kulcsszóoptimalizáltak, esszenciálisan hordozzák a márkád üzenetét, és vásárlásra ösztönzik a potenciális vevőidet.

  • Szakmai blog

    Legyél te a területed üstököse! Varázsold el a potenciális vevőidet a szakértelmeddel! Segíts nekik, adj értéket! De hogyan szorítsd ki az időt a szakértői státuszod építésére? Sehogy. Bízd rám a szakmai blogod szövegeit és élvezd az organikus forgalmat!

  • Kampányok szövegei

    A kampányod sikere azon múlik, hogy az értékesítési oldalad és hírleveleid meg tudják-e győzni a vevőidet annyira, hogy megvesszenek azért, hogy vásárolhassanak tőled. A jó sales kampány szövegek komplex rendszert alkotnak. Bízd profira a megírásukat!

Amikor az ügyfeleim rájönnek, milyen a Kontent Művekkel dolgozni: