
Te adod a terméket - én adom a nyálcsorgatós tálalást.
Értékesítő szövegírás
Ha tudod, kinek van szüksége arra, amit kínálsz, akkor már csak egy dolgunk van: bebizonyítani, hogy ahogy te csinálod, az neki jobb, mint a versenytársaid ajánlata.
Én pedig ehhez értek a legjobban.
Lehet a tiéd a legjobb termék vagy szolgáltatás a piacodon. A vevőidnek ez még nem elég, hogy téged válasszanak.
Minden egyes megnyilvánulásod - a Rólam oldalad utolsó sora, vagy az, ahogyan a kollégád bemutatkozik, amikor felveszi a céges telefont - hozzátesz ahhoz, ahogyan az ügyfeleid látják a vállalkozásodat.
Ők nem a legjobbat választják. Hanem azt, akit a legjobbnak hisznek.
Nem engedheted meg azt a luxust, hogy nem hozod a tudtukra, mennyire jó az, amit csinálsz. Nem engedheted meg, hogy bent ragadjon a lényeg. Az érték, amit teremtesz. Láthatóvá kell tenned, hogy mitől vagy más.
Ehhez járulok hozzá a szövegeimmel. Nem csak eladom a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Emlékezetessé teszlek téged. Megmutatom a nagyszerűségedet, az egyediségedet.
Ezzel persze még nincs vége a történetnek, mert neked tényleg jól kell teljesítened, ha azt akarod, hogy a vevőd visszatérjen hozzád. A varázshintót és az üvegcipellőt viszont megkaphatod tőlem.
Nem csak szöveget kapsz.
Komplex szolgáltatáscsomagok közül választhatsz.
A szövegírás szolgáltatásaimat konzultációs lehetőségekkel, videós elemzésekkel, bónuszokkal és kulcsszókutatással is kiegészítem. Így biztosítom, hogy a közös munkánk idejére úgy érezd, egy belsős marketing szakemberrel egészült ki a csapatod.
Elégedettségi garanciát vállalok.
A szövegek a márkádhoz és a víziódhoz is igazodnak. Ezért a változtatási kéréseidet az átadást követő 2 hétben a szolgáltatás részeként átvezetem a szövegekbe (de számíts rá, hogy megosztom a döntéseim mögötti szakmai szempontjaimat.)
Nincsenek kiszámíthatatlan költségek.
A projektek árában előre megegyezünk. Nem azon múlnak a költségeid, hogy hány karakterből áll a szöveged - hiszen néha 2, máskor pedig 2000 szó kell ahhoz, hogy az üzleti céljaidat elérjük. A költségeidet nem befolyásolja a szöveged hossza.

Szövegek, amiket a vevőd elolvas, és esélyt kapsz, hogy meggyőzd:
-
Weboldalszöveg
A weboldaladnak be kell vésnie téged a látogató emlékezetébe és serkentik az organikus forgalmat. Ehhez pedig az ütős képeken túl szükséged van olyan szövegekre, amik kulcsszóoptimalizáltak, esszenciálisan hordozzák a márkád üzenetét, és vásárlásra ösztönzik a potenciális vevőidet.
-
Szakmai blog
Legyél te a területed üstököse! Varázsold el a potenciális vevőidet a szakértelmeddel! Segíts nekik, adj értéket! De hogyan szorítsd ki az időt a szakértői státuszod építésére? Sehogy. Bízd rám a szakmai blogod szövegeit és élvezd az organikus forgalmat!
-
Kampányok szövegei
A kampányod sikere azon múlik, hogy az értékesítési oldalad és hírleveleid meg tudják-e győzni a vevőidet annyira, hogy megvesszenek azért, hogy vásárolhassanak tőled. A jó sales kampány szövegek komplex rendszert alkotnak. Bízd profira a megírásukat!