
Blog
Hogyan írj értékesítési szövegeket anélkül, hogy nyomulósnak tűnj?
Megosztok veled pár gyakorlati szövegírási (és kommunikációs) tippet, amikkel hatékonyan értékesítő szövegeket írhatsz anélkül, hogy ki kelljen énekelned a sajtot a közönséged csőréből.
Mi az az értékesítési tölcsér, és hogyan használd kisvállalkozóként?
Az értékesítési tölcsér egy olyan marketingeszköz, amellyel az érdeklődőkből vásárlókat konvertálhasz. Hogyan fogj hozzá, milyen lépései vannak és hogyan érd el, hogy valóban vásároljanak? Kattints a bejegyzésre.
Értékajánlat - az (online) értékesítésed lelke
Az értékesítéshez nem elég egy jó termék/szolgáltatás. Legyen egy visszautasíthatatlan értékajánlatod, és zsebeld be az ügyfeleket. Olvass tovább, hogy megtudd, hogyan.
SEO barát weboldal, azaz, hogyan dobd le a láthatatlanná tévő köpönyegedet
Lassan már a csapból is az folyik, hogyan válj láthatóvá a Google számára, hogyan érd el, hogy SEO barát weboldalad ott virítson a találati lista élén. Mivel a Google nem adja ki a NAGY TITKOT, emellett szakmai berkekben rebesgetik, hogy az algoritmusát akár évi 500-600 alkalommal is frissítik, így valóban nincs könnyű helyzetben ma az a weboldal tulajdonos, akinek eltökélt szándéka az első helyek egyikére törni a találati listán.
Hogyan építsd fel a saját kommunikációs stratégiádat?
Az előző cikkből megtudhattad, miért olyan fontos, hogy stratégia mentén végezd a kommunikációdat a közönségeddel. Most pedig azt is elmondom neked, hogyan készítheted el a saját komplex online kommunikációs stratégiádat. Olvass tovább!
A hosszútávú bevételnövekedésed biztosítéka: a kommunikációs stratégia
A sikeres vállalkozásoknak szükségük van új vevőkre. És arra is, hogy a meglévő vevőiket megtartsák. Ennek pedig a kommunikáció a mozgatórugója. Nem mindegy, hogy a meglévő ügyfeleidet hol és hogyan szólítod meg, vagy hogy a jövendőbeli ügyfeleidet hogyan fogod elérni. Tudj meg többet a kommunikációs stratégiáról a hatékonyabb vevőszerzés érdekében!
Hogyan határozd meg jól a szakmai blogcikkek témáit?
Hogyan tudsz olyan blogbejegyzéseket írni a szakmai blogodra, amelyek érdeklik a vásárlóidat? Honnan tudod, hogy mire kattintanak szívesen? Mit szeret a Google? Mondom a lényeget.
Szolgáltatóként te vagy a saját anyagi korlátod – ÍGY fejleszd a vállalkozásod, hogy ne legyen többé bevételi limited
Általános promléma a szolgáltatásban utazó vállalkozásoknál, hogy egy ponton érezhetően eljutsz a fizikai teljesítőképességed határára, és megáll a bevételnövekedés. Kénytelen vagy elutasítani az új ügyfeleket, mert tele a naptárad, késő estig dolgozol, a bevételed pedig ugyanannyi. Mit tehetsz, hogy átlépd a saját határaidat?
A szakmai blogírás fontosságáról, 2. rész - Kiszervezni, vagy nem szervezni, ez itt a kérdés
A szakmai blogról szóló cikksorozat 2. részében arról olvashatsz, hogy megéri-e kiszervezni a szakmai blogposztok írását, és milyen előnyei vannak annak, ha saját kezedbe veszed ezt a feladatot.
A szakmai blogírás fontosságáról, 1. rész - Mire jó és kinek jó?
A szakmai blog egy nagyon hasznos befektetés. Igaz, hogy hosszútávon lehet csak profitálni belőle, és az is igaz, hogy sokkal kevésbé mérhetőek a sikerei, mint egy Google Ads hirdetésé. Mégis vétek kihagyni, ha vállalkozóként próbálsz boldogulni a piacon. Hogy milyen titkos, alig látható hasznod lehet a jól megírt szakmai blogposztokból? Megtudhatod ebből a cikkből.
3 évkezdő marketing tipp, amivel bebiztosíthatod az idei profitodat
Itt az ideje elkezdeni az évet! Adok 3 profitmaximalizáló marketing tippet, amivel megalapozhatod a vállalkozásod idei sikereit.
Legyenek a te tartalmaid is vásárlásösztönzők!
Írj nekem! Szívesen segítek!