Blog

Krisztina Loyola Krisztina Loyola

SEO barát weboldal, azaz, hogyan dobd le a láthatatlanná tévő köpönyegedet

Lassan már a csapból is az folyik, hogyan válj láthatóvá a Google számára, hogyan érd el, hogy SEO barát weboldalad ott virítson a találati lista élén. Mivel a Google nem adja ki a NAGY TITKOT, emellett szakmai berkekben rebesgetik, hogy az algoritmusát akár évi 500-600 alkalommal is frissítik, így valóban nincs könnyű helyzetben ma az a weboldal tulajdonos, akinek eltökélt szándéka az első helyek egyikére törni a találati listán.

Read More
Krisztina Loyola Krisztina Loyola

Hogyan építsd fel a saját kommunikációs stratégiádat?

Az előző cikkből megtudhattad, miért olyan fontos, hogy stratégia mentén végezd a kommunikációdat a közönségeddel. Most pedig azt is elmondom neked, hogyan készítheted el a saját komplex online kommunikációs stratégiádat. Olvass tovább!

Read More
Krisztina Loyola Krisztina Loyola

A hosszútávú bevételnövekedésed biztosítéka: a kommunikációs stratégia

A sikeres vállalkozásoknak szükségük van új vevőkre. És arra is, hogy a meglévő vevőiket megtartsák. Ennek pedig a kommunikáció a mozgatórugója. Nem mindegy, hogy a meglévő ügyfeleidet hol és hogyan szólítod meg, vagy hogy a jövendőbeli ügyfeleidet hogyan fogod elérni. Tudj meg többet a kommunikációs stratégiáról a hatékonyabb vevőszerzés érdekében!

Read More
Krisztina Loyola Krisztina Loyola

Szolgáltatóként te vagy a saját anyagi korlátod – ÍGY fejleszd a vállalkozásod, hogy ne legyen többé bevételi limited

Általános promléma a szolgáltatásban utazó vállalkozásoknál, hogy egy ponton érezhetően eljutsz a fizikai teljesítőképességed határára, és megáll a bevételnövekedés. Kénytelen vagy elutasítani az új ügyfeleket, mert tele a naptárad, késő estig dolgozol, a bevételed pedig ugyanannyi. Mit tehetsz, hogy átlépd a saját határaidat?

Read More
Krisztina Loyola Krisztina Loyola

A szakmai blogírás fontosságáról, 1. rész - Mire jó és kinek jó?

A szakmai blog egy nagyon hasznos befektetés. Igaz, hogy hosszútávon lehet csak profitálni belőle, és az is igaz, hogy sokkal kevésbé mérhetőek a sikerei, mint egy Google Ads hirdetésé. Mégis vétek kihagyni, ha vállalkozóként próbálsz boldogulni a piacon. Hogy milyen titkos, alig látható hasznod lehet a jól megírt szakmai blogposztokból? Megtudhatod ebből a cikkből.

Read More

Legyenek a te tartalmaid is vásárlásösztönzők!

Írj nekem! Szívesen segítek!