
“… Olyan hatékony eszköztárat kaptam, amire innentől kezdve bármikor támaszkodhatok.”
Írj konverziósokszorozó landing page szöveget!
1 óra alatt megtanítom neked a hatékonyan értékesítő landoló oldalak titkát. Így többé nem lesz kérdés számodra, hogyan írj olyan szöveget, ami előcsalogatja a látogatók bankkártyáját.
Szépíthetjük, de nincs értelme másokra mutogatnod, ha nem tudod eladni a termékedet.
Egyáltalán nem biztos ugyanis, hogy a hirdetéskezelő kolléga, vagy a termék hibája, hogy nyikorognak a kampányod fogaskerekei.
A te céged, a te pénzed, a te felelősséged.
Ha már összeraktál egy király ajánlatot, beletetted az időt, hogy kidolgozz egy megoldást az emberek problémájára, akkor miért törődnél bele a kudarcba?
Le merném fogadni, hogy nagyjából ezt csinálod, amikor a kampányod nem hozza az elvárt eredményt:
Emeled a hirdetési költséget.
Legyártasz még egy halom TikTok videót, ráeresztesz még néhány levelet a listádra, és imádkozol, hogy a tücsökciripelésen kívül más reakció is érkezzen rájuk.
Miután elátkoztad a webest, a PPC-st, és a szilikonvölgy legnagyobb techóriásait, magadbaroskadsz, és megállapítod, hogy válság/uborkaszezon/gyíkember összeesküvés van.
Végül pedig átpörgeted a LinkedInt melólehetőségek után, mert minden földbe állt kampánnyal egyre biztosabb vagy benne, hogy a vállalkozásod értelmetlen.
Jól mondom?
Mielőtt bedobod a törölközőt, előbb kérlek nézd meg a landoló oldalad szövegét.
Az értékesítést ugyanis nem a szép betűtípusnak, hanem azoknak az üzeneteknek köszönheted, amik meggyőzik a vevődet a vásárlásról.
Tehát ha jó a szöveged, többen vásárolnak tőled.
Ehhez ismerned kell a piacodat és a termékedet is. Ó, és még valamit: a meggyőzés és befolyásolás trükkjeit, amiket a landoló oldaladon is alkalmaznod kell.
Ezt onnan tudom, hogy csak tavaly nagyjából 30 millió forintot kerestem a megbízóimnak a landing page szövegeimmel.
Szia,
Loyola Kriszta vagyok, értékesítési szövegíró.
Az időm nagyrészében weboldalak és landing page-ek szövegeit készítem. Az is előfordul, hogy köhögő kampányokat hozok vissza a klinikai halál állapotából - szavakkal.
Évekkel ezelőtt még Google Ads specialistaként igyekeztem maximalizálni a konverziókat. Azt láttam, hogy mérhető a megtérülés különbsége a profin megírt landoló oldalak, és a tessék-lássék összerakott üzenetek között.
Kitanultam a copywriting mesterségét, mert hiszek abban, hogy a kisvállalkozóknak óriási szerepe van a világ alakulásában.
Azóta már havi szinten legalább 5-6 landing page szövegét készítettem el a hozzád hasonló ügyfeleimnek.
Ezt pedig azért teszem, mert szeretném könnyebbé tenni számodra, hogy megváltsd a világot. :)
Azt például tudtad, hogy egy jól eltalált címmel akár 20%-kal javíthatod a konverziós arányt?
Egyetlen pici módosítás, mégis százerzek múlhatnak rajta. A jó hír az, hogy nem rakétatudomány összerakni egy király landoló oldal szöveget. Te is megtanulhatod.
Ma már ugyanis szinte minden mérhető. Így a munkám (és a tanulmányaim) során azt is kiderítettem, hogy milyen sorrendben, és milyen információkra van szükségem ahhoz, hogy vásárlásra bírjam az embereket.
És most neked is megtanítom, hogyan írhatsz olyan szöveget, ami akár 6 millió forint bevételt is termelhet az első kampányodban (mint az egyik korábbi ügyfelem esetében).
