Gratulálok: sikeresen feliratkoztál az INGYENES (Online) Értékesítés Minikurzusra!

A 3+1 napos online tanfolyam szeptember 18-án indul. Ha addig is szeretnéd kezedbe venni a bevételeid áramlását, és megismernéd a vásárlók vevővé konvertálásának legbiztosabb módszerét…

…akkor ez tetszeni fog:

Vásárlói Útvonal videós minikurzus

50% kedvezménnyel

Fesd fel az utat a kasszádig, hogy a céltalan leadekből visszatérő törzsvásárlót csinálj!

A stabil profitod alapja az, hogy átgondoltan vezesd el a vásárlásig a vevőjelölteket.

A vásárlók nem csak úgy véletlenül, vagy hirtelen felindulásból kötnek ki nálad. Minden esetben végigmennek egy többlépcsős útvonalon.

Amíg nem vagy tisztában a vásárlói magatartásra jellemző tudományos modellekkel...

Addig sajnos nem is fogod tudni irányítani ezeket a folyamatokat. A vásárlóid kénytelenek lesznek olyan információkra támaszkodni, amiket maguktól gyűjtenek be - már ha van kedvük hozzá, hogy ezt egyáltalán megtegyék.

Képzeld csak el, mi lenne...

Ha mérnöki tervezéssel vezetnéd végig őket ezen az úton? Ha mindig pontosan tudnád, mit kell mondanod nekik, hogy közelebb hozd őket a vásárlási döntésükhöz?

Vajon hány vásárlód veszítettél el eddig azért, mert nem a megfelelő üzeneteket küldted számukra, vagy nem a jó időpontban?

Helló,

Loyola Kriszta vagyok, értékesítési szövegíró, kommunikációs szakember, a Kontent Művek alapítója.

Az elmúlt 10 évben több tízmillió forint bevétel megszerzésében volt jelentős szerepem az engem megbízó ügyfeleim és saját magam számára - sales-esként, PPC specialistaként, szövegíróként és online vállalkozóként.

Most pedig neked is megtanítom a legjobb trükkjeimet.

Szerezd be a Vásárlói Útvonal Minikurzust 50% kedvezménnyel!

2 rövid, ám annál velősebb videós leckéből elsajátíthatod azokat a marketing modelleket, amelyek segítenek megértened a vásárlói viselkedést, és lehetővé teszik számodra a stratégiai tervezést és lézerpontosságú kommunikációt.

15.990 Ft

helyett

7.990 Ft-ért

A 2 részes, videós minikurzusból megtudod:

  • milyen érintési pontokkal találkozik a potenciális vevőd, amíg vásárlóvá válik,

  • hogyan forrósíthatod fel lépésről lépésre a vásárlód szívét,

  • melyik szakaszban milyen üzenetekkel és tartalomtípusokkal segítheted őt közelebb a döntéshez,

  • megismered a legfontosabb marketingmodellek és az értékesítési tölcsérek működését.