Visszautasíthatatlan Értékajánlat Kihívás
2 varázsmondat, ami kinyitja a potenciális vevőd pénztárcáját!
Ezen az 5 napos kihíváson rövid videók segítségével nem csak megtanulod, hogyan keltsd fel a közönséged figyelmét, de készségszintre fejlesztheted a szuper ajánlatok összeállítását is.
Mert néha a döcögős értékesítés és a pofátlanul nagy profit között mindössze két mondat a különbség:
Egy rátermett ügyfél, aki a kihívás után a legközelebbi kampányánál 6 nap alatt 89 eladást realizált a korábbi 40-50 helyett.
Nincs elég vevőd, és úgy érzed, nem viheted feljebb a szolgáltatásod árát?
Vajon hányszor futott át ez a gondolat az agyadon az elmúlt néhány hónapban? Pedig egyre drágábbak az eszközeid és a szoftverek, amiket használsz. A képzésekről és vállalkozásfejlesztésről nem is beszélve.
Az összes marketinges guru azt mondja, hogy több pénzt kell tenned a hirdetésekbe.
De ha kevés a bevételed, nem tudsz többet erre költeni, és ha fejre állsz sem térül meg rendesen.
Ha nem vigyázol, ez az egész bedarálja a vállalkozásodat, amibe szívedet-lelkedet, és végtelen munkaórákat fektettél.
Tényleg csak ülsz, és végignézed, ahogy elsétálnak az emberek az ajánlatod mellett?
Képzeld magad a költségvetési táblázatod elé, ahogy számolod a bevételeket. Nem rossz, de nem is jó - látszik, hogy valamiért nem vásárolnak tőled elegen. Aki igen, az is az olcsóbb szolgáltatásaidra hajt.
Lassan eluralkodik rajtad a pánik és arra gondolsz, hogy talán hagyni kellene az egészet a fenébe.
Haragszol magadra, amiért nem vagy hangosabb, és nem tudsz úgy nyomulni, mint a versenytársaid.
Hidd el, nem vagy egyedül!
Pontosan tudom, hogy ez milyen érzés.
Loyola Kriszta vagyok, értékesítési szövegíró, a Kontent Művek alapítója.
Vállalkozóként nagyjából hetente küzdök meg olyan válsághelyzetekkel, mint amilyenekkel te is, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem fut át a fejemen gyakran néha, hogy inkább visszamegyek a balettba ugrálni. Aztán mégsem teszem, hanem küzdök tovább, és erre nagyon jó okom van.
Pár éve még Google Ads specialistaként online hirdetési fiókokat kezeltem és hirdetésszövegeket írtam különböző méretű vállalkozásoknak.
Hamar rádöbbentem, hogy a szűkös marketingbüdzséd édes kevés ahhoz, hogy labdába rúgj a nagyobb piaci szereplők mellett.
Ám arra is rájöttem, hogy van egy egyszerű technika, amivel faraghatsz a hirdetési költségeken, és másodpercek alatt kiütheted a nyeregből a feletted licitáló versenytársaidat.
Ma már abból élek, hogy segítek a kisvállalkozóknak összerakni a kasszarobbantó kommunikációjukat. De a szuperképességem, hogy tűpontosan eltaláljam azt az üzenetet, amit a közönségük hallani akar, nem csak nekik kedvez. A naptáram rendszerint negyedévre előre tele van.
Ehhez csak egyetlen dolgot kell tenned: meg kell tanulnod a megfelelő helyen, tömören átadni a szolgáltatásod valódi értékét a vevőidnek.
Van egy jó hírem.
Te is értékesíthetsz hatékonyabban. Csinálhatsz a bámészkodókból vevőt a TikTokon, ráveheted a kattintásra a hírleveledet olvasókat, és kaszálhatsz nagyot értékesítési tölcsérekkel.
Képzeld el, hogy az ideális vevőid tapsolva foglalnak időpontot hozzád, és nem aggódsz a profitodon, mert hónapokra előre tele a naptárad.
A marketingstratégiád gördülékenyen működik – mert képes vagy bárhol, bármikor, velősen megfogalmazni az értékajánlatodat, ami nélkül lehetetlen meggyőzni a jó vevőket.
Itt a
Visszautasíthatatlan értékajánlat kihívás,
ahol 5 nap alatt a célcsoportod kiismerésétől az áraid bemutatásáig glédába állítjuk az ajánlatodat. Megtanulod úgy tálalni a szolgáltatásod értékét, hogy a potenciális vevőd nyálcsorgatva dobja utánad a bankkártyáját.
Az 5 napos kihívás végére:
Megtanulod a vevőd szemével látni a dolgok értékét.
Lefekteted a marketingrendszered alapjait.
Megfejted, miben vagy jobb, mint a versenytársaid.
Úgy ismered majd a célcsoportodat, mint a tenyeredeted
Megtanulod úgy tálalni az ajánlatodat, hogy a vevőid azt érezzék, ez a bolondnak is megéri.
Neked való a kihívás, ha:
szeretnéd a maximumon pörgetni az online értékesítésedet,
és hajlandó vagy megtanulni, hogyan tudod hatékonyabban átadni a szolgáltatásod valódi értékét.
Nem egyszerűen egy szövegírási formulát kapsz tőlem.
Egy gyenge ajánlatból sosem lesz kasszarobbantó siker. Előbb megmutatom, hogyan mérd fel a saját piacodat, és hogyan állíts össze olyan ajánlatot, amire a célcsoportodnak igazán szüksége van.
Gyakorlati feladatokkal segítheted elő, hogy a technika a kisujjadban legyen.
Megtanulsz improvizálni és önállóan, vagy akár a Chat GPT segítségével is összerakni az ütős értékajánlatodat – hiszen tudni fogod, pontosan milyen információkra van szüksége az ideális vevődnek.
A kurzus nem csak akkor segíthet neked, ha szolgáltatásban utazol.
A módszertannal, amire a tananyagok épülnek, bárki képes összeállítani a visszautasíthatatlan értékajánlatát. A tanultakat kedved szerint variálhatod az egyes szolgáltatásaid vagy termékeid célpiacához igazítva.
Ezt kapod a kihívás során:
-
5 db videós tananyagot
Mindennap egy újabb videós leckével várlak a tanulófelületeden, amelyben az aznapi ismereteket és a hozzá tartozó feladatot is megkapod, hogy rögtön a gyakorlatba ültethesd a tudást.
-
Letölthető segédleteket
Hogy minél könnyebb legyen számodra a feladatok teljesítése, letölthető munkafüzetet kapsz, amivel könnyebben írod össze a szolgáltatásod előnyeit, a célcsoportod jellemzőit, és a kutatásod eredményeit.
-
Hatékony, izgalmas feladatokat
A kihívás során komolyabb kutatást igénylő feladataid is lesznek, amik a piacod és a saját vállalkozásod alapos megismerését szolgálják. A gyakorlati feladatok eredményét pedig rögtön beépítheted a kommunikációdba, sőt, még a Chat GPT-t is használhatod.
-
Személyre szabott, videós értékajánlat elemzés
Lehetőséget kapsz, hogy a kihívást követő 2 héten belül elküldd nekem az elkészített értékajánlatodat, én pedig elkészítem neked a videós elemzést az elkészült munkádról a következő 8 héten belül.
Ők már tudják, mit jelentenek a jó értékajánlatok:
Na, mit mondasz? Megtanulod végre eladni a cuccodat?
Te is felvirágoztathatod a vállalkozásodat.
Csak el kell sajátítanod a tudást, ami a figyelemfelkeltő, fájdalompontokra és vágyakra ható értékajánlatok írásához kell.
Hidd el, ez akkor sem lehetetlen, ha utálsz írni, és borzasztóan nehezedre esik röviden összegezni ilyen fontos dolgokat!
Gondolj bele, mi a legrosszabb, ami történhet veled?
Megveszed a kurzust, megnézed, aztán holnap még mindig nem sikerül tökéletesen eltalálni a célcsoportod szükségleteit. Nem baj!
A tudás már a fejedben lesz, így a következő alkalommal már érezni fogod, mikor kellene az értékajánlatodat bevetned.
A módszertanom segítségével egyre alaposabban megismered a piacodat, egyre pontosabban fogalmazol majd, így napról napra több lesz a bevételed.
Bízz egy kicsit magadban, és adj esélyt a fejlődésnek!
Ha most úgy döntesz, hogy nem élsz ezzel a lehetőséggel, azzal elfogadod, hogy vakon lapátolod a hirdetésekbe és a parttalan posztolásba a pénzt és az időt. Szerintem ennél többet érdemel a vállalkozásod. Hiszen, ha még nem állsz készen arra, hogy kampányokat indíts vagy befektetőket győzz meg 1 percben, a tudás megszerzésével akkor is kinyitod a lehetőségek ajtaját.
A döntés a tiéd.
✺ Gyakran Ismételt Kérdések ✺
-
Nem, de ne izgulj:
az euróban megadott árat a forint alapú számládról a bankod által meghatározott középárfolyamon emeli majd le a rendszer.
Ez azt jelenti, hogy a te oldaladon pontosan ugyanúgy zajlik majd a fizetés, mintha forintban fizetnél. :)
-
Az a tapasztalat (nem csak az enyém, erről már vannak statisztikai adatok is), hogy a szimpla online tanfolyamokat csak a vásárlók 20%-a fejezi be.
Márpedig én nem azért csináltam ezt a kurzust, hogy eggyel több feleslegesen megvett izé porosodjon a virtuális polcodon.A "kihívás" formátummal arra szeretnélek buzdítani, hogy a feladatok elvégzését komoly elhatározás biztosítsa. :)
Természetesen, ha szeretnéd, nyugodtan ledarálhatod egyben is az egész kurzust, vagy hagyhatsz nagyobb szüneteket is a videók között. Lényeg, hogy hagyj magadnak elég időt a feladatok átgondolására, mert csak így tudod készségszinten elsajátítani a rövid, ütős értékajánlatok írását.
-
A videók 20-30 percesek, összesen 5 db-ot találsz majd belőlük a tanulófelületeden. A leckék végén viszont feladatokat is kapsz 2 "nehézségi fokozatban".
A taktikai feladatok gyorsan és könnyen elvégezhetől, a stratégiai feladatokhoz viszont nem árt némi kutatómunka. Ha ezeket is megcsinálod, akkor naponta kb. 1-2 órára lesz szükséged, 5 napig, hogy elsajátítsd az értékajánlatok írásának művészetét.
-
Minden terméknek, szolgáltatásnak, de még akár a márkádnak is szüksége lehet értékajánlatra.
Ez az az ígéret, ami mindenféle mellébeszélés nélkül összefoglalja a vevődnek, hogy miért érdemes tőled vásárolnia.
Ha belegondolsz, ez a rövid, velős kommunikációs elem teszi ellenállhatatlanná a jó hirdetéseket, kiválóan megállja a helyét hook-ként egy videó elején, de a weboldal első hajtásában is érdemes bevetned.
-
Természetesen, a hello@kontentmuvek.hu címre szeretettel várom a kihívással kapcsolatos kérdéseidet.
-
A vásárlás befejezése után a megadott e-mail címedre érkezik majd egy levél, benne a belépési adataiddal a zárt tanulófelületedre. Itt találod majd a videókat és a letölthető segédleteket is.