
Kezdd el az (Online) Értékesítés Könnyedén Minikurzust!
Tudom, hogy már alig várod, hogy végre magad mögött hagyd a szorító érzést a gyomrodban, amit akkor érzel, amikor el kell adnod a cuccodat.
De mielőtt továbbmennél… ha gondolod, iratkozz fel a hírlevelemre ehhez hasonló, hasznos tartalmakért!
Hálásan köszönöm! Most pedig nézzük, milyen trükkökkel teheted kényelmesebbé az értékesítésedet:
(Online) Értékesítés Könnyedén Minikurzus
Lesd el az értékesítők és copywriterek kedvenc meggyőzési trükkjeit, és tanulj meg belelátni a közönséged fejébe!
Ne lepődj meg: ez a minikurzus korábban egy zárt csoporton belül került megosztásra, ahol az utolsó, 4. rész élőben ment. Most ennek a kivonatolt változatát a videók alatt, szöveges változatban találod meg.
-
Enélkül nincs értékesítés
-
Hogyan döntünk vásárlással kapcsolatban?
-
A profi értékesítők kedvenc meggyőzéstechnikai fogásai
Kész? Végignézted? Akkor figyelj, mert van még néhány extra tippem neked az értékesítéshez!
Először is: nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre. Bátran oszd meg velem a kérdéseidet, vagy hogy mennyire találtad hasznosnak a minikurzus anyagát a hello@kontentmuvek.hu címre írt leveledben!
Szóval…
Ahogyan azt már bizonyára te is látod: a meggyőző kommunikációdat rengeteg finom elemmel gazdagídhatod.
Ha az interneten akarod eladni a termékedet vagy a szolgáltatásodat, akkor ezt leginkább szövegekkel kell elintézned (de ha rám hallgatsz, amikor csak lehet, videóban, az arcoddal is megerősíted a mondókádat).
Mi az, amit biztosan nem hagyhatsz ki a szövegedből, mikor értékesítesz?
2025-ben a legerősebb érvek, amikkel meggyőzheted a közönségedet, a korábbi vásárlóid sikerei lesznek. Nyilván az is számít, hogy érezték magukat a veled való munka során, hogy mennyire vagy gyors, odaadó, stb.
De az igazi erő nem ezekben a (bárkire ráhúzható) jelzőkben van, hanem abban, amikor valaki elmondja, hogy a szolgáltatásodnak hála azonnal elmúlt a derékfájása és megint tud szaladni az unokája után.
Amikor elmondja, hogy a tőled tanult technikáknak köszönhetően megint tud nyugodtan aludni, és lefogyott 8 kg-ot.
Vagy amikor ilyen üzenettel vár, mint engem a kedves ügyfeleim az SOS kampánymentő akciók után néhány órával:
Ehhez a hirtelen javuláshoz csak meg kellett változtatni az oldal elején néhány sor szöveget…
Egyetlen levél = 220 000 Ft bevétel
Hiába vagy cuki, profi és elérhető. Az emberek a várható eredmény miatt vásárolnak tőled.
Bizony, akármennyire is kedvelnek, a végén attól a szolgáltatótól vásárolnak majd, akit eredményesebbnek tartanak. A vásárlás ugyanis egy befektetés, és bár azzal kezdtem a videókat, hogy elsősorban az érzelmeink vezérelnek, amikor vásárolunk - ha kapunk egy jobb ajánlatot, akkor az észérvek fognak győzni.
Az eredményességedet tehát valahogyan bizonyítanod kell. De még ez sem feltétlenül elegendő, hogy vásárolni kezdjenek tőled.
Ehhez ugyanis előbb ajánlatot kell tenned.
Fel kell dobnod egy labdának látszó tárgyat, ha azt akarod, hogy valaki elkapja neked. És mi az ajánlat, ha nem egy ígéret? Annak az ígérete, hogy a pénzemért cserébe te majd megoldod a gondomat, méghozzá számomra kényelmesebben vagy nagyobb várható eredménnyel, mint a versenytársaid.
Ami azt illeti, ennek a formulának is van neve - a videókban te magad is hallhattad. Értékajánlatnak hívják.
Ez az a formula, aminek minden kisvállalkozónak csuklóból kéne mennie. Ez lesz a legerősebb hívó szavad, erre kapják fel az ideális vevőid leginkább a fejüket. Ez lesz az, ami miatt tovább olvassák a landoló oldaladat és ami miatt átkattintanak a hirdetésedből.
Milyen a jó értékajánlat?
Lássuk csak:
Rövid (1-3 mondat).
Összefoglalja, hogy kinek, mit és hogyan oldasz meg.
Kiderül belőle, hogy miért éri meg megvennem.
Pofonegyszerűnek tűnik, és ha megtanultad, hogyan tudod lepárolni ezeket az információkat 1-2 szóra, akkor csak egy kis gyakorlás kell hozzá, és akármikor elő tudsz rántani egy újat a zsebedből. De ez csak akkor működik, ha megérted, milyen mélységben kell ismerned a piacodat és a szolgáltatásodat is egy olyan értékajánlathoz, ami másodpercek alatt a kasszáig röpíti a vásárlójelöltjeidet.
Értékajánlat nélkül még a legjobb ajánlat is félkarú óriás marad.
A jó hír, hogy van egy módszerem, amivel már több tucat kisvállalkozónak megtanítottam a jó értékajánlatok írásának technikáját.
Ebből a módszerből egy 5 napos kihívást faragtam, hogy tényleg azonnal a gyakorlatba ültesd a tanultakat, és az 5. nap végére már magabiztosan használd ezt a formulát, növelve a bevételeidet.
A kihívás során max. 30 perces videós leckékkel, munkafüzettel és letölthető segédletekkel támogatom a haladásodat. Emellett minden lecke végén kapsz egy könnyebben és gyorsabban végrehajtható taktikai feladatot, és egy összetettebb, mélyebb kutatást igénylő stratégiai feladatot is, hogy ha szeretnéd, akár az egész marketingrendszeredet rendbe tedd a kihívás végére.
(Sőt, a kihívás egyik leckéjében még azt is megmutatom, hogyan tudod a Chat GPT-t használni erre a célra!)
Ráadásul bónuszként elküldheted nekem az elkészült értékajánlatodat, én pedig egy rövid videóban elemzem és ellátlak javaslatokkal, hogyan tehetnéd még jobbá!
Érdekel a Visszautasíthatatlan Értékajánlat Kihívás?
Ha te is szeretnél ezentúl hatékonyabban értékesíteni és tudni akarod, mire indul be a közönséged fantáziája, akkor nézd meg a részleteket! Nyomd meg ezt a gombot, és már oda is repítelek!
Akik már tanultak tőlem:
Ismerd meg az oktatódat *
Ismerd meg az oktatódat *
Loyola Kriszta
2017 óta dolgozom a marketing szakmában, azt megelőzően pedig közel 10 évet húztam le értékesítőként.
A szövegeimmel már sok mindent eladtam a farmertől az online előfizetésen át egészen a permetezőgépig, ezzel soktízmilliós bevételt szereztem a megbízóimnak, kb. a tízszeresetét, mint amennyit én kerestem a munkámmal.
Arra törekszem, hogy ez az arány ne csak a szolgáltatásaimnál, de a mikrovállalkozásokra szabott tananyagaimnál is megvalósuljon, úgyhogy usgyi, tanuld el a pénzcsináló dumámat!