Értékajánlat - az (online) értékesítésed lelke
Az értékesítéshez nem elég egy jó termék/szolgáltatás. Legyen egy visszautasíthatatlan értékajánlatod, és zsebeld be az ügyfeleket. Olvass tovább, hogy megtudd, hogyan.
Az értékajánlat, azaz a Value Proposition az ígéret, amellyel ügyfelet varázsolsz a látogatóból. Egy ajánlat, mint a nevében is szerepel, amellyel megmutatod, milyen értéket kap tőled a terméked vagy szolgáltatásod által.
Mindenkinek szüksége van értékajánlatra?
Röviden és tömören: igen. Különben hiába a te terméked a legkirályabb a piacon. Ha ezt nem tudod jól megfogalmazni, akkor lehet tied az égig érő paszuly, senki nem fog tudni róla.
Hosszabban kifejtve, nem elég simán az értékajánlat. Ütős, fantasztikus, csúcsszuper értékajánlatra van szükséged.
Miből áll egy ütős, visszautasíthatatlan értékajánlat?
Természetesen értéket ad.
Megmutatja, mi az, amit ügyfeled kap a termékeddel, szolgáltatásoddal. Fejlődik általa a vállalkozása, szintet tud lépni, vagy kényelmi értéket nyer? Mutasd meg neki, told az arcába, ne csak utalj rá, hanem mondd is el.
Egyedi, kiemel a versenytársak közül.
Mi az, ami miatt ne a konkurenciához menjen? Itt nem a versenytársak lehúzásával érhetsz el eredményt, hanem a saját előnyeid kiemelésével. Törekedj az etikus versenyre. Miért jobb az a termék vagy szolgáltatás éppen nálad? Mi az a plusz, amit te nyújtasz? Mi az, amit tőled fog megkapni, amiért egyszerűen nem akar majd tovább nézelődni, hanem vásárolni szeretne? A te saját, egyedi előnyöd. Nos, mi az?
Most van rá szüksége.
Most szeretné, hogy az övé legyen. Az aktuális problémájára kap megoldást. Persze, szuper, ha a jövőre vonatkozóan is jobb lesz neki, de fókuszálj a jelenre. Mindig jobban fáj a jelen. Most van szüksége a megoldásra, ráadásul arra a megoldásra, amellyel jól fog járni.
Az ellenállhatatlan értékajánlat 2-3 mondattal üt. Azért mert egyértelmű, érthető és még konkrét is. Elképesztően fontos, hogy ne “valamit” ígérj neki, hanem AZT ígérd, amire szüksége van, amit nálad és tőled fog megkapni, ráadásul nyer is általa.
Amiről még nem volt szó
Az értékajánlat nem manipuláció és nem üres ígéret. Sőt! Lehet bármennyire profin összerakott a Value Propositionod, ha nem közvetíti azt az értéket, amelyet te beígérsz, akkor amellett, hogy nem vagy etikus, az ajánlatod sem fogja megállni a helyét.
De te azért vagy itt, hogy megtudd, hogyan készítsd el a saját szuper és ütős értékajánlatodat, így biztos vagyok benne, hogy tisztán játszol a piacon. Ez pedig megtérül, főleg, ha a minőséget megtámogatod egy erős kommunikációval is.
A hitelesség kifizetődő, talán már tapasztaltad is. Ráadásul, ha a terméked, szolgáltatásod ütős, akárcsak az értékajánlatod, máris sokkal szívesebben fizetik ki érte akár a magasabb összeget is, hiszen a vásárlód úgy fogja érezni, megéri számára.
Te is értékesítesz
Tök mindegy, hogy minőségi borokkal kereskedsz, vagy egy tanácsadó vállalkozást vezetsz. Értékesítesz. Értékesíted a szolgáltatásodat vagy a termékedet, és ez tudom, hogy nem könnyű. Főleg, ha úgy érzed, nem csordogál az ereidben értékesítői vér.
Szeretnéd, ha nemcsak jobban menne a szekered, hanem egyenesen száguldana és az emberek maguktól szeretnének felpattanni rá. Pontosan tudom, milyen érzés. Értékesítési szövegíróként rengeteg ügyfelet volt szerencsém megismerni, mikrovállalkozóktól a nagyobb cégekig. Eladni valamit akkor sem mindig egyszerű, ha a kínált ajánlat valóban csodálatos.
Ha szeretnéd felpörgetni az eseményeket, akkor neked szól a Visszautasíthatatlan értékajánlat online tanfolyam és kihívás.
Ebből az 5 leckéből álló, kompakt videókurzusból nem csak azt tanulod meg, hogyan lehet a vértelen értékajánlatokból bankkártya vonzó üzeneteket faragni, de a vállalkozásod pozicionálását, a célcsoportod elemzésének módszereit és az árprezentáció trükkjeit is elsajátíthatod.
Ha pedig élőben is szeretnél részt venni a kihíváson, akkor iratkozz fel a szöveg alatt található panelen a várólistára, és első kézből értesítelek majd a következő időpontról!